|  e-ISSN: 2980-1141

Most Downloaded

Çocuklara Farklı Coğrafyaları Tanıtan Bir Yazar: Gülten Dayıoğlu

Nisa Gökden Kaya

ss. 65 - 84   |  DOI: 10.29329/mdag.2023.530.5   |   Okunma Sayısı: 219  |  İndirilme Sayısı: 384

 Doğal Afetlere Genel Bir Bakış: Gümüşhane İli Örneği

Filiz Köksal & Irem Cansu Yücel

ss. 133 - 163   |  DOI: 10.29329/mdag.2023.556.4   |   Okunma Sayısı: 345  |  İndirilme Sayısı: 375

Özel Yetenekli Öğrencilerin Coğrafya Derslerindeki Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarına Yönelik Algı ve Tutumları

Nurullah Kılınç

ss. 47 - 64   |  DOI: 10.29329/mdag.2023.530.4   |   Okunma Sayısı: 137  |  İndirilme Sayısı: 340

Kültürel Rotalar Nasıl Sınıflandırılabilir?

Mehmet Köseoğlu

ss. 85 - 96   |  DOI: 10.29329/mdag.2023.556.1   |   Okunma Sayısı: 56  |  İndirilme Sayısı: 322

Sınıf Öğretmenleri Açısından Okul Çevre Bağlamının Değerlendirilmesi

Yıldıran Yıldırım

ss. 1 - 16   |  DOI: 10.29329/mdag.2023.530.1   |   Okunma Sayısı: 158  |  İndirilme Sayısı: 304

Sakız Sardunya Çocuk Kitabı Kahramanının Joseph Campbell’ın Monomitos Aşamalarına Göre İncelenmesi ve Ütopik Bir Mekân Olarak Efhima Ülkesi

Mustafa Yoğurtcu

ss. 97 - 110   |  DOI: 10.29329/mdag.2023.556.2   |   Okunma Sayısı: 220  |  İndirilme Sayısı: 301

Coğrafya Öğretmenliği Okuyan Öğretmen Adaylarının KPSS'ye İlişkin Algıları

Mahmut Ergün

ss. 32 - 46   |  DOI: 10.29329/mdag.2023.530.3   |   Okunma Sayısı: 159  |  İndirilme Sayısı: 262

Yukarı Çekerek Havzası'nın Coğrafi Bilgi Sistem Kullanılarak Jeomorfometrik Analizi 

Sema Çıtak & Orhan Mete Kılıç

ss. 262 - 279   |  DOI: 10.29329/mdag.2023.617.1   |   Okunma Sayısı: 69  |  İndirilme Sayısı: 257

Anadolu Coğrafyasında Âşıklık Geleneği ve İnsan, Mekân, Kültür Açısından Değerler

Halit Üneş

ss. 164 - 182   |  DOI: 10.29329/mdag.2023.556.5   |   Okunma Sayısı: 157  |  İndirilme Sayısı: 247

Dünden Bugüne Çay ve Turizm Potansiyeli

Sinan Keskin

ss. 17 - 31   |  DOI: 10.29329/mdag.2023.530.2   |   Okunma Sayısı: 120  |  İndirilme Sayısı: 235